Temat: Stworzyć forum w ramach wolontariatu...
Witam
To mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję że umieszczam go w odpowiednim miejscu, a oczywiście jest związany z poruszaną tutaj tematyką.
Od dawna myślę o zaletach jakie niesie za sobą posiadanie forum i kilka dni temu poczyniłem pewne kroki, aby w końcu stworzyć takie miejsce, w którym osoba poszukująca pomocy będzie miała możliwość ją uzyskać.
Jestem zupełnie zielony w temacie tworzenia stron www, ale od kilku dni przechodzę intensywną edukacje, na materiałach które udaje mi się znaleźć w necie i tak też trafiłem tutaj.
Drogę do swojego forum rozpocząłem od rejestracji w darmowym serwisie który oferuje darmowe fora, lecz w chwili gdy tworzyłem kategorie i tematy forum zdałem sobię sprawę, że to co dzisiaj nieodpłatne, jutro lub za rok okazać się może płatne i nie wiem czy stać mnie będzie na to, aby to utrzymać i/lub odzyskać, dlatego też postanowiłem stworzyć coś od podstaw, coś czego mi nikt nie odbierze.
Subdomenę i miejsce na serwerze udostępniła mi firma w której pracuję, mam więc miejsce gdzie owe forum można postawić, a w ramach rekompensaty zobowiązałem się stworzyć forum pokrewne z zawodem który wykonuję.
Stworzyć jedno czy dwa fora, wydawało mi się małą różnicą, zwłaszcza, że mogą być bliźniaczo podobne, a nawet takie same.
Różnica w sumie żadna tyle, że ja z jednym forum mam problemy, a że poprzeczkę ustawiłem sobie bardzo wysoko, czarno to widzę...
Tą tutaj drogą szukam osoby która mi pomoże, jako wzór stawiam sobie http://forumprawne.org/f,22.html i zdaje sobie sprawę, że nie będzie to łatwe.
Czyje będzie forum i dla kogo przeznaczone?
Właścicielem będzie "Spina Bifida" Stowarzyszenie Pomocy Chorym z Rozszczepem Kręgosłupa i Wodogłowiem, a przeznaczone dla rodziców dzieci, które urodziły się z tą wadą.