Temat: Problemy z include()

Witam,

Mój problem polega na tym iż chciałbym dodać forum do jednego z większych serwisów.
Niestety nie może ono działać jako oddzielna strona. Musi zostać zaincludowane do
środka (treści strony). Budowa serwisu opiera się na tabelach - podział na 3 części (nagłówek, lewa, treść, prawa, stopka).
Dodatkową sprawą jest to, że strona w serwisie ma swoje znaczniki meta.

Ogólnie rzecz biorąc powstaje konflikt. 
Strona się includuje, ale bez styli i jak kliknę odnościk np. zaloguj, czy cokolwiek innego
to przenosi mnie na podstrone, a chciałbym, żeby reszta też była wczytywana w treści strony.

Proszę o pomoc! Nie znam się prawie wcale na php,,, ale jestem w trakcie nauki i mi coś nie wychodzi wink

Pozdrawiam

2

Odp: Problemy z include()

wsadzenie forum w include jest bardzo trudne... wymaga przerabiania tongue
a nie latwiej po prostu w inframe z border=0? ;]

Pozdrawiam
Mateusz Wojnarowski

3

Hmm...
dzisiaj wojowałem z iclude() i ...
prawie wszystko gra. Przerobiłem trochę skrypt - są już style..
dałem odpowiednie ścieżki plików - ale tym razem includuje mi się tylko index.php do
wnętrza tabeli, a reszta juz nie...
problem jest jeszcze z przekierowywaniem po logowaniu... ;-(

o co chodzi z tym inframe ?

4

przecież to jest nie mozliwe... w serwisie w ktorym chce wstawic... nie ma mowy o ramkach.. tylko tabele. Ramki nie nadaja sie do roznych rozdzielczości i przegladarek.

5

hmm to masz przestarzałe info, ramka na 100% zawsze bedzie zajmowala tyle samo na roznych rozdzielczosciach, poza tym kazda przegladarka doskonale sobie radzi z 1 ramka...

Pozdrawiam
Mateusz Wojnarowski

6

a co powiesz w chwili gdy nie chce miec scrolla w ramce??
taki scrollek nie ładnie wygląda ;P