Temat: CMS'y zintegrowane z PunBB

Chciałem się dowiedzieć, które CMS są obecnie zintegrowane z PunBB. Ja wiem o:
RkCMF
Mambo
Nucleus
Jest jeszcze jakiś?

www.bulgaricus.com
Wszystko o Bułgarii po polsku

2

Odp: CMS'y zintegrowane z PunBB

LogicFury

Pozdrawiam
Mateusz Wojnarowski

3

A który z tych czterech polecilibyście do mojego serwisu?

www.bulgaricus.com

4

Mambo lub RkCMF wink

Pozdrawiam
Mateusz Wojnarowski

5

Ale dlaczego? W czym Mambo i RkCMF są lepsze od LogicFury i Nucleus? Jestem nowy w temacie CMS'ów i chciałbym jak najwięcej opinii wysłuchać przed dokonanien wyboru.

www.bulgaricus.com

6

1. LogicForu jest nieskonczony, niestabilny i ma słaby modułm do zarządzania treści.
2. Nucleus to typowy system na blogi...

Mambo ma prosty i stosunkowo leastyczny moduł treści, prosty system szablonów i idealnie nadaje się dla początkujących. o RkCMFie opinie już słyszałeś wink

Pozdrawiam
Mateusz Wojnarowski

7

Właśnie próbuje sie troche wgryźć w Nucleus i mam mętlik w głowie. Jest coś co oni nazywają weblog, czyli z tego co zrozumiałem system dodawania treści jako "posty" oraz późniejszego komentowania ich. Można to użyć jako blog, ale też jako moduł news'ów, przepisów kucharskich i innych treści...

Jak to robi Mambo?

Szukałem wśród pluginów Nucleus coś do zarządzania bazą linków i nie znalazłem nic sensownego. Widziałem za to, że są pluginy na sondy, a ja mam zawsze sondę na inseksie Bulgaricus'a smile W Nucleusie wydaje się, że jest łatwe dostosowanie wyglądu oraz rozbudowana społeczność i zasaby pomocy.

Przez jakiś czas się zastanawiałem nad RkCMF, ale pomimu wielu zalet, które o nim usłyszałem, to się na niego nie zdecydowałem. Przeraził mnie brak działających stron opartych na RkCMF, mała społeczność oraz błędy na stronie RkCMF.

No, to teraz już rozważam tylko Nucleus (odrobinę go poznałem) oraz Mambo.

www.bulgaricus.com

8

Mambo ma książkę kucharską jak mnie pamięć nie myli tongue

http://mambo.zwiastun.net/index.php?opt … ezentid=30