Temat: Dodanie pola do profilu uzytkownika

Witam,

Chciałem dodać do profilu użytkownika nowe pole. Edytowałem więc plik profile.php oraz pliki z tłumaczeniem, by pobrać odpowiednią dla pola etykietę. Jednakże jestem laikiem jeżeli chodzi o takiego typu sprawy i niestety nie udało mi się tego zrobić.
Wzorowałem się na polu dla ICQ, gdyż chciałem osiągnąć identyczne właściwości pola (pole dla numeru kolejnego komunikatora). Dlatego też, tak, jak w przypadku pola dla ICQ, stworzyłem 19 odwołań (czy jak to nazwać) dla nowego pola o takich samych parametrach, jak dla pola ICQ. Po wgraniu plików na serwer pole, które utworzyłem pojawia się w profilu, wszystkie właściwości wydają się być zachowane.
Kiedy nacisnę guzik "Aktualizuj profil" pojawia się błąd:

An error was encountered

The error occurred on line 1189 in /var/www/sites/yoyo.pl/m/-/XYZ/profile.php

Database reported: Unknown column 'gg' in 'field list' (Errno: 1054).

Wydaje się, iż brak pola w tabeli bazy danych. Stworzyłem to pole, nadałem mu takie same właściwości, jakie posiadało to dla ICQ. Jednakże błąd występuje nadal.

Linia 1189 z pliku profile.php ...

$forum_db->query_build($query) or error(__FILE__, __LINE__);

... również niewiele mi mówi, poza tym, że jest błąd.

Gdzie powinienem szukać rozwiązania, bądź gdzie popełniłem błąd? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

2

Odp: Dodanie pola do profilu uzytkownika

Nie lepiej w pliku językowym zamienić nazwę ICQ (albo innego komunikatora) na GG? W bazie może zostać dalej ICQ bo i tak poza bazą nie będzie to widoczne.

Seekleas napisał/a:

stworzyłem 19 odwołań (czy jak to nazwać) dla nowego pola o takich samych parametrach, jak dla pola ICQ.

Tego nie rozumiem - możesz bardziej sprecyzować co zrobiłeś?

3

Podmiana nazwy nie wchodzi w grę, ponieważ wszystkie już utworzone pola są mi także potrzebne.

Z tymi odwołaniami to można było nie zrozumieć, ale nie wiedziałem, jak to napisać. W polu z kodem podam linie kodu, na których się wzorowałem.